Блогосфера

Вибираємо домен для сайту

Існує величезна кількість інструментів для просування сайту, його ефективної розкрутки. Але, як і будь-яка людина, сайт відгукується на ім’я. Як повідомляє сайт Сitydomain при виборі доменного імені нас може обмежувати фактор його використання кимось іншим, даний факт легко можна перевірити.

На які нюанси потрібно звертати увагу в першу чергу при реєстрації, а також які основні правила і методики оплати доменного імені? Пояснимо терміни, які зустрічаються при питаннях реєстрації доменного імені. З маркетингової точки зору, в ідеалі, домен повинен складатися з одного слова.

Ім’я сайту має викликати асоціації з вашою організацією, продуктом, послугою, видом діяльності, яким ви займаєтеся, брендом компанії. Зараз з’явилися нові доменні зони, в яких можна зареєструвати ім’я сайту. Наприклад, для сайту кав’ярні відмінно піде домен cafe, можливо також зареєструвати домен coffee. Якщо у вас стоматологічна клініка – домен dentist – це те, що вам потрібно.

Чим коротше ім’я сайту, тим простіше його запам’ятати користувачеві, тим ефективніше рекламна кампанія по розкрутці цього імені. Часто ми спостерігаємо комбінування онлайн і офлайн реклами, коли ім’я сайту рекламується на ТБ або радіо, на листівках, в газетах, журналах, а потім функцію продажу здійснює вже безпосередньо сам сайт.

Вам також буде цікаво: Що таке домен і навіщо він потрібен?

Розкрутити ім’я сайту настільки ж складно, як і новий бренд

Спочатку його може ніхто не знати, а через роки кожен користувач може вимовляти ім’я сайту не один раз за день. Бажано, щоб це ім’я викликало на обличчях користувачів посмішку, позитивні емоції, якщо ви, звичайно, ставите на перше місце отримання прибутку. Якщо ви серйозний портал або державна установа, особливо якщо ви лікарня або організація з серйозним іміджем, вам підійдуть абревіатури для доменного імені або навіть складні терміни.

Нерідко в імені криється девіз компанії, що спонукає нас зробити наступний крок, що вабить перейти на сайт, інтригуючи своїм ім’ям.

Для вибору імені варто провести опитування серед своїх клієнтів, влаштувати конкурс на сторінці в соціальних мережах. Тим самим ви почнете розкручувати адреса сайту ще до моменту його відкриття. Дані конкурси, акції, опитування можна проводити на телебаченні, радіо, в газетах і журналах, там, де отримує інформацію цільова аудиторія вашого продукту, послуги, товару. Пам’ятайте головне: «Як ви яхту назвете, так вона і попливе».

Джерело: NikNews.

Tags

Related Articles

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close