Блогосфера

Яким повинен бути корпоративний портал

На сьогоднішній день корпоративний портал є найважливішою складовою позитивного іміджу будь-якої великої компанії. І якщо для невеликої фірми ще можна розглядати створення звичайної сторінки-візитки, то солідна компанія в умовах сьогоднішньої конкуренції у всіх бізнес сферах просто зобов’язана мати власний повноцінний сайт.

Ну а для того, щоб цей портал був популярним і відвідували цільовою аудиторією, необхідно підібрати команду фахівців, які зможуть виконати грамотну оптимізацію https://cityhost.ua/blog/vnutrennyaya_optimizaciya/.

Яким повинен бути дизайн корпоративного порталу?

Зовнішнім виглядом, зручністю і корисністю сайту компанії визначається її оцінка з боку клієнтів і партнерів. При цьому на оцінку і враження від ресурсу впливають всі без винятку параметри сайту, одним з найважливіших серед яких є дизайн.

Для того щоб корпоративний ресурс залишав приємне враження у потенційних замовників і партнерів, він повинен відповідати наступним критеріям:

  • Фірмовий стиль. Під час створення порталу для компанії вкрай важливо використовувати елементи фірмового стилю, які є впізнаваними в сфері діяльності фірми. Завдяки фірмовому стилю відвідувач запам’ятає сайт і в майбутньому зможе без особливих зусиль виділити його на тлі конкурентів.
  • Корпоративні кольори. Досвідчені фахівці, які виконують професійне просування сайтів, рекомендують оформляти ресурс компанії виключно в корпоративних кольорах. У цьому випадку вдається витримати загальну стилістику з рекламною кампанією фірми.
  • Розумне використання графіки. Під час розробки дизайну порталу серйозної компанії необхідно знати міру при використанні графіки та анімації. Цільовою аудиторією корпоративних ресурсів виступають топ-менеджери і керівники вищої ланки – цей факт дуже важливо враховувати під час вибору дизайну та наповнення його графічними елементами.
  • Функціональність і юзабіліті. Корпоративний сайт повинен поєднувати в собі стильне оформлення і максимальну зручність для відвідувачів. Ресурс повинен мати зручну навігацію, інформативні назви розділів, простий доступ до контактів з будь-якої сторінки порталу. Крім того, на ресурсі повинні бути присутніми форма зворотного зв’язку, новинний блок і пошук по сайту. Фахівці компанії з просування сайтів Сеобіт, яка знаходиться за адресою 7-я Червоноармійська вул., Д. 25, рекомендують дуже уважно і відповідально ставитися до юзабіліті корпоративного порталу.

Джерело: https://www.rjevka.com/usefullarts/2755/.

Tags

Related Articles

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close